امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پارتیشن خانگی
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1396

پارتیشن خانگی: یکی از ساده ترین راه کار ها جهت انتخاب پارتیشن اداری یا پارتیشن خانگی مدرن مشاهده ی  تصاویر و کاتالوگ های مربوط به پارتیشن خانگی می باشد. شما پس از مشاهده ی تصاویر پارتیشن خانگی می توانید با یک دید بهتر و کامل تر نسبت به انتخاب مدل پارتیشن خانگی مورد نظرتان اقدام نمایید. حتی می توانید در صورتی که قبلا پارتیشن خانگی تان را درست کرده اید ، اکنون آن را تغییر بدهید و در دکوراسیون داخلی منزلتان تحول ایجاد نمایید. دکومد در ادامه ی این مطلب عکس هایی جذاب و زیبا از جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی را آماده کرده است تا شما را در انتخاب پارتیشن خانگی مورد نظرتان یاری کند. در انتخاب پارتیشن خانگی مورد نظرتان این نکته را به یاد داشته باشید که هدف از ایجاد پارتیشن ، جداسازی فضا های  خانه می باشد ، پس انتخاب فضای مناسب برای پارتیشن خانگی نیز مطلب مهمی می باشد. لازم به تذکر است مکان اختصاص یافته برای قرار گرفتن پارتیشن خانگی می تواند نقش مهمی در نمای داخلی آپارتمان شما داشته باشد. پس در انتخاب پارتیشن خانگی دقت نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی را ببینیم.

می توان گفت امروزه استفاده از پارتیشن خانگی در دکوراسیون داخلی منازل بسیار رایج تر از گذشته شده است. اگر حتی بخواهیم از مزایای پارتیشن صرف نظر کنیم باز هم نمی توانیم از جلوه و زیبایی آن در دکوراسیون داخلی بگذریم. تصاویر زیر ، جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی برای سال 2016 هستند که می توانید از آن ها برای طراحی دکوراسون داخلی منزلتان ایده بگیرید.

 پارتیشن دوجداره

 



پارتیشن و محیط اداری
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1396

در این بخش به توضیح قسمتهای مختلف موجود در فضاهای اداری می پردازیم به یاد داشته باشید که روند طراحی در تمامی بخشها به یک صورت می باشد و این هنر پارتیشن بندی است که با استفاده از توانایی خود هر محلی را مناسب با کاربری آن طراحی و ایجاد کند .

 

یکی از مهمترین مشکلات فراروی طراحان مراکز اداری تغییرات مداوم در ساختار اداری و پیشرفت تکنولوژی می باشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد و این روند با استفاده از پارتیشن دو جداره و آن هم از نوع الیت به این نوع دیوار بندی و چیدمان مدولار کمک میکند . اتخاذ تصمیم در خصوص فضاهای ثابت , فضاهای داخلی و چیدمان مبلمان , عوامل مهمی در طراحی فضاهای اداری و چگونگی انجام فعالیت ها می باشد که این تصمیم گیری با استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاها بهترین انتخاب می باشد . از آنجا که از طراحان انتظار میی رود کار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحی آنها باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که عناصرر ثابت فضا با دوراندیشی لازم طراحی گردند ولی در خصوص طراحی فضای داخلی و چیدمان مبلمان اداری با توجه به تغییرات مداوم نیاز به دور اندیشی نیست و البته در اینجا به طراحان دکوراسیون اداری اشاره شد ولی اغلب مواقع مدیر مجموعه خود اقدام به طراحی و برنامه ریزی مینماید که خواندن این مطالب میتواند کمک زیدی به اهداف مدیران برای داشتن یک مجموعه موفق نماید و نقش پارتیشن در جهت نیل به این اهداف پررنگ و برجسته میشود .

این هم ناگفته نماند که صرفا استفاده از پارتیشن یک مجموعه را به موفقیت نمیرساند و پارتیشن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف و داشتن فضاهای اداری مناسب و چیدمان مناسب پرسنل به کمک ما می آید . همینطور استفاده از هر نوع مدل پارتیشن هم این اتفاق را رقم  نمیزند و در انتخاب نوع پارتیشن باید بسیار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد یا از لحاظ آکوستیک و دوجداره بودن مناسب فضای اداری ما باشد و این نوع پارتیشن با توجه به خصوصیات مذکور پارتیشن دوجداره اداری الیت نام میگیرد . در همین راستا هدف مجموعه دکومد نیز به لحاظ تولید یک سیستمم  کارآمد و قابل استفاده در انواع ساختار اداری بوده که امکانات و خواسته های یک مدیر موفق را بتواند برآورده سازد.

اسرار بر انتخاب بهترین مدل پارتیشن به این دلیل است که ما خود تولید کننده پارتیشن می باشیم آن هم از نوع دوجداره , الیت , اداری , و در انواه شیشه ای یا مدل سقفی یا کوتاه ولی بطور کلی در خصوص انخاب مصالح و تجهیرات اداری بایستی وسواس زیادی به خرج داد و از انتخاب تجهیزات و مبلمان و مصالح بدون تحلیل و دلیل خودداری نمود .

در واقع بایستی به دلیل انتخاب هریک از موارد و ترکیب آنها با یکدیگر در قسمتهای مختلف ساختمان اداری توجه نمود و حتی در انتخاب بهترین مدل و بهترین رنگ این تجهیزات دقت لازم به عمل آید البته این بدان معنی نیست که گرانترین مصالح موجود در بازار را بخریم ممکن است بابررسی هدف خود به ارزانترین این مصالح دست یابیم . مهم این است که به قول معروف دوباره کاری نشود و هزینه دوبرابر را در صورت خرید اشتباه پیش روی ما قرار ندهد.

در رابطه با پارتیشن باید به ابعاد , وزن , مقاومت , عایق بودن در برابر صوت , مقاومت در برابر آتش سوزی , سرعت نصب , نوع اتصال که بدون شک و بدون هر عذر و بهانه ای باید الیت باشد و از نظر استحام هم باید از ستونهای 25 میلیمتری استفاده شده باشد و همینطور تعمیر و نگهداری و استاده از شیشه 6 میلیمتری و همچنین به لحاظ نو ام دی اف مصرفی قابلیت شستشو با دستمال مرطوب و عایق بودن در برابر حرارت و صوت و مقاومت در برابر ضربه  , خراش و ساییدگی خصوصا در مورد قسمتهای پایین پارتیشن که بطور جدی پیشنهاد میشود این قسما  از ام دی اف بوده و تمام شیشه استفاده نشود که در معرض آسیب و میباشد و بسیار خطرناک می باشد . یادتان باشد شما مسئول حفظ جان و امنیت کارکنان , پرسنل و ارباب رجوع خود هستید .

پارتیشن اداری



پارتیشن و کارایی
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1396

پارتیشن اداری کارایی زیادی برای یک دفتر اداری دارد که در مقالات قبلی به آن اشاره کرده ایم . ولی حالا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که استفاده از پارتیشن اداری در چه مواقعی منطقی می باشد و استفاده از آن در چه مواردی لازم می باشد . تصور کنید که دفتر کاری دارید که سالن و اتاق دارد و تقریبا همه بخشهای مورد نیاز شما در آن برآورده شده است و به کسب و کار خود مشغول هستید اما پس از مدتی و با کسب موفقیت و موقعیت کاری مناسب شما احتیاج به کارکنان بیشتر جهت پاسخگویی بهتر به مشتریان خود هستید که در این صورت باید فضایی را به کارکنان و پرسنل خود اختصاص دهید . اما یک مشکل وجود دارد و ان هم این است که شما در این صورت باید به دنبال مکان جدیدی برای دفتر کار خود باشید .

پارتیشن و کارایی

پیدا کردن دفتر کار جدید کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی می باشد که مستلزم هزینه و وقت می باشد این کار زمانی منطقی میباشد که امکانات و موقعیت دفتر کار فعلی شما مناسب نباشد و شما در انجام امور روز مره با مشکل مواجه شوید بطور مثال با همسایه مشکل دارید و یا جای پارک برای مشتریان شما وجود نداشته و از امکانات ساختمان اداری خود ناراضی باشید در این هنگام پیدا کردن محل جدید برای شما یک راه حا ایده آل می باشد ولی اگر از محل کار خود راضی هستید و تمامی امکانات برای کسب و کار شما محیا می باشد و فضای لازم را در اختیار دارید و فقط مشکل چیدمان نیروی انسانی و اضافه کردن نیروی کار می باشد میتوانید به سراغ پارتیشن بروید و مشکل خود را به راحتی حل کنید .

مزیتی که در انتخاب این آیتم دارید این است که مشتریان فعلی خود را از دست نخواهید داد و تبلیغاتی که در این آدرس به دست متقاضیان رسیده است ارزش خود را از دست نمیدهند و میتوانید با خیال راحت به ادامه فعالیت اقتصادی خود بپردازید . ماندن در جای ثابت و عدم جابجایی بی مورد موفقیت شما را در کسب و کارتان بصورت چشمگیری افزایش خواهد داد و اعتبار خاصی به موقیت شما خواهد بخشید . در انتخاب پارتیشن دقت لازم را به عمل بیاورید تا در عین زیبایی کارایی بالایی هم داشته و نیاز شما را به درستی برآورده نماید . انتخاب یکپارتیشن با سیستم نصب اصولی هزینه های آتی شما را کاهش خواهد داد و در جابجایی ها از همان پارتیشن ها میتوانید استفاده کنید . اکنون به یک مورد دیگر از کارایی پارتیشن اداری پی بردیم . امید واریم توانسته باشیم شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کرده باشیم .

پارتیشن دوجداره



چرا پارتیشن؟
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 24 فروردين 1396

پارتیشن کی و چه موقع به کمک ما می آید ؟ چرا به پارتیشن احتیاج داریم ؟ آیا واقعا شما به پارتیشن احتیاج دارید ؟ 

احساس نیاز به پارتیشن :

در زمینه پارتیشن مقالات و نوشته های زیادی را خوانده و شنیده ایم . بارها در سایتها و وبلاگها سعی شده پارتیشن را تعریف کنند : پارتیشن  در لغت به معنی جدا کننده و ... ولی موردی در جستجوها یافت نشده که مشتری بداند آیا به این مورد نیاز دارد و یا آیا با استفاده از پارتیشن اوضاع وی بهتر از قبل می شود . آیا در درآمد و کسب و کار مشتری پارتیشن تاثیر گذار است ؟ چه مسئله ای باعث می شود که مشتری به ما به عنوان تولید کننده پارتیشن مراجعه کند و هزینه کند؟

خوب این سوالها  در ذهن هر کسی ممکن است شکل گیرد . اما جواب این سوالها را در متن زیر خواهید یافت دکومد با نگرشی متفاوت به حقوق مصرف کننده می نگرد و این موضوع برای مجموعه دکومد به عنوان تولید کننده بسیار اهمیت دارد همکاران عزیز هم میتوانند این بخش را مطالعه کنند تا سرویس بهتری به مشتری خود بدهند ولی تنها خواهشی که داریم این است که از کپی کردن این مطلب و سایر مطالب این سایت که برخواسته از ذهن نویسنده می باشد خودداری فرمایند.

خوب شما به عنوان یک کاسب , تاجر , پزشک , و یا با هر عنوان شغلی به یک محل کار احتیاج دارید . بطور حتم باید برای تهیه مکان مورد نظر به دنبال خرید و یا جاره آن باشید وقتی که به دنبال ملک مورد نظر برای خرید یا جاره هستید با نقشه و پلن های مختلفی رو برو می شوید حالا باید پرسنل و چیدمان نیروی انسانی خود را در محل مورد نظر تصور کنید آیا برای منشی محلی در نظر پرفته شده است ؟ آیا به اندازه کافی اتاق دارید ؟ آیا قسمت مدیریت و یا سالن کنفرانس جدا شده است ؟ اگر کار شما آموزشی می باشد آیا به اندازه کافی کلاس و اتاق آموزشی دارید ؟ خوب نمیشود تا ابد به دنبال ملک ایده آل خود باشید چون سازنده ملک نمیدانست که برای چه منظور شما ملک را خرید یا اجاره خواهید کرد خوب فکری که به زهن شما میرسد این است که جستجو کافیست حالا باید خودم دست به کار شوم و تغییراتی در ملک ایجاد کنم . در این میان شما میتوانید هوشمندانه عمل کنید و صفر تا صد پروزه تجهیز شرکت و یا محل کار خود را به یک کاردان بسپارید . بهترین روش برای ایجاد یک دیوار کاذب برای ایجاد فضای مناسب کاری استفاده از پارتیشن خواهد بود . یاد آوری مینماییم در صورتی که ملک شما استیجاری می باشد حتما از مدل مدولار و با قابلیت انتقال و جابجایی در خصوص پارتیشن استفاده نمایید چون در صورت پایان مهلت اجاره و یا عدم توافق با مالک پارتیشن شما در محل جدید هم قابل استفاده می باشد . اگر هم ملک برای خود شماست که چه بهتر حتما از بهترین مدل پارتیشن بهره ببرید .  پارتیشن مدولار مانند سایر تجهیزات و مبلمان اداری شما متعلق به شماست و جزو سرمایه منقول شما به حساب می آید . خوب پس به این نتیجه رسیدیم که در صورتی که ملکی با تمام امکانات خوب ولی بدون اتاق یا دیوار کافی روبرو شدیم نگران نباشیم چون توسط پارتیشن این  نیاز و نگرانی برطرف می شود . فقط باید در انتخاب دقت بیشتری به خرج دهیم .

پارتیشن دوجداره-پارتیشن اداری



پارتیشن شیشه ای
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1396


در معماری مدرن و چیدمان مبلمان اداری، سعی میکنند تا فضای دلبازی با نور کافی را برای کارکنان ایجاد کنند بنابرین برای افزایش نور طبیعی و زیبایی منحصر به فرد در ادارات استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه میشود.

امروزه بیشترمردم وقت خود را در ادارات شرکت ها و محیط های کاری میگذارند تاثیر روانی استفاده ازپارتیشن شیشه ای باعث میشود که کارمندان و مراجعه کنندگان حس خوبی را به محیط کار داشته باشند.

 

 

 

پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه هستند زیرا جا به جایی ونصب آسانی دارند شیشه ای بودن پارتیشن موجب میشود تا تضادی در دکوراسیون ایجاد نگردد و جذابیت خاصی را به محیط بیافزاید. 
چون متریال اولیه آن شیشه میباشد امکان استفاده از کل پانلهای جدا کننده پارتیشن را دارا است و به منظورحفظ حریم خصوصی میتوان شیشه های کدر یا رنگی به کار برد که این یک مزیت ویژه برای اتاق کارکنان و به ویژه مدیران میباشد.
پارتیشن شیشه ای نظر بیننده را به خود جلب میکند، از استحکام کافی برخورد دار بوده و فرم های زیبایی دارند که دارای شبکه هایی از کانالهای هندسی هستند که از پیچیدگی اسکلت جلوگیری کرده و مقاومت کافی برای نگه داشتن شیشه را دارد.

 

 

در تیغه بندی پارتیشن شیشه ای حداکثر نور و فضای شادابی برای کارکنان فراهم میگردد.
اکثر مردم ترجیح میدهند بر خلاف پارتیشن دوجداره از پارتیشنی استفاده کنند که از پخش صدا جلوگیری کند در پارتیشن شیشه ای دو لایه شیشه ای به کار رفته که بهترین روش برای جلوگیری از آلودگی صدا بوده و محیطی آرام را برای کارکنان فراهم میاورد.
برای داشتن نمایی منحصر به فرد پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارند از جمله پارتیشن شیشه ای سولید که شیشه های دو جداره در فرم ام دی اف جای گرفته اند.
پارتیشن شیشه ای سیکوریت که ضخامت بسیار اندکی داشته و فضای زیادی را اشغال نمیکند و البته عایق صداست که این مزیتی برتر میباشد و
استفاده از کرکره های آلومینیومی گزینه دیگری است که میتوان در پارتیشن اداری از آن بهره برد.



مزیت های استفاده از پارتیشن های دو جداره
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1396

مروزه بهترین روش برای تفکیک محیط های اداری استفاده از پارتیشن میباشد زیرا علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال میکند و بسته به رنگ و  جنس آن میتوان هارمونی مناسبی با معماری داخل فضا داشته باشد.


اگر کمی راجب پارتیشن در سایت ها جستجو کرده باشید ممکن است به کلمه پارتیشن دو جداره برخورد کرده باشید میتوان گفت که پارتیشن ها به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم میشوند.
پارتیشن های دو جداره نصب سریع و آسانی دارند و به سرعت نیز قابل تعویض هستند. 
هر دو طرف پارتیشن از نظر ظاهری به فضا زیبایی میبخشد و در صورت رعایت ارتفاع عایق مناسبی برای صدا میباشد زیرا پارتیشن های دو جداره با ام دی اف های 16 میلیمتری ساخته میشوند که لبه های آن با پی وی سی عایق شده است برای کارمندان مزاحمت ایجاد نمیشود.
 در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

قابلیت عبور کابل برق تلفن و غیره و همچنین نصب درب و کرکره و شیشه را دارا میباشد.
با استفاده از پارتیشن های دوجداره میتوان تلفیقی از پارتیشن و کمد که از جنس ام دی اف میباشد به دست آورد که علاوه بر جداسازی و زیبایی مبلمان اداری مشکل کمبود فضای شما را حل میکند این ترکیب از نظر ابعاد و اندازه و رنگ بندی میتواند فضای متفاوتی را ایجاد کند.
ترکیب پارتیشن دو جداره با کمد برای نظافت گزینه مناسبی هستند و میتوان از دو طرف کمد برای قرار دادن وسایل استفاده نمود.
امکان تعویض از ام دی اف به شیشه نیز وجود دارد و البته در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقاوم میباشد.

پارتیشن اداری



پارتیشن تک جداره
نویسنده : hamidweb تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396

پارتیشن تک جداره

جهت انتخاب پارتیشن برای فضای اداری باید اصول اولیه دکوراسیون اداری را مدنظر گرفت و توجهی کامل به فضای اطراف و نوع خدمات و  بودجه بندی داشت تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. هر مجموعه ای باید تعریف خاصی از رضایت مخاطب و ارباب رجوع داشته باشد تا راندمان کاری بالا برود.


در منازل نیز چنانچه با کمبود فضا مواجه میشویم میتوان با جا به جایی پارتیشن مشکل را برطرف نمود به گونه ای که نور و حرارت در تمامی فضا یکسان باشد به همین خاطر از پارتیشن با ارتفاع کوتاه استفاده میکنند.
استفاده درست از پارتیشن اداری و مبلمان اداری میتواند جزو اصلی ترین عوامل طراحی دکوراسیون اداری باشد
عموما پارتیشن ها به دو دسته صنعتی و داری تقسیم بندی میشوند واژه پارتیشن برای اولین بار از کلمه لاتین cubiculum به معنای اتاق های کوچک بدون سقف آمده است.
نسل اول پارتیشن از آمریکا وارد تجارت شده و اولین بار توسط شرکت های فیلم سازی هالیوود پذیرفته شد
پارتیشن ها دو نوع هستند: تک جداره و پارتیشن دوجداره 
در پارتیشن تک جداره فریم درب ها فریم های مخصوصی هستند تا تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی آن نصب نمود.
پارتیشن تک جداره عمدتا به صورت دهانه کامل شیشه ای هستند ولی امکان ساخت با پانل های سلولزی معلق بر روی شیشه ها وجود دارد.

 

از جمله مزیت هایی را که میتوان برای آن ذکر نمود عبارتند از: نصب سریع و آسان ، سبک بودن، خاصیت جابه جایی راحت آن ، نورگیر و دلباز و زیبایی منحصر به فرد آن، خود ایستایی و مقاوم در برابر رطوبت و عوامل خارجی، تنوع در رنگ و جنس آن از جمله آلومینیوم و ام دی اف و شیشه، قابلیت نصب کرکره و جایگزینی راحت و بسیاری موارد دیگر...
و از معایب آن میتوان به عایق نبودن در برابر صدا و حرارت اشاره نمود.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.